poniedziałek, 29 października 2012

"Postkarte" od kolegi Janusza Wojtyńskiego





                Kolejna „Postkarte”, tym razem od kolegi Janusza Wojtyńskiego. Warto zwrócić uwagę, że podczas okupacji niemieckiej szkoły były pozamykane, a młodzież mogła uczyć się tylko w szkołach zawodowych.  Zachowałem oryginalna interpunkcję.                                                                          
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          Przemyśl,06.02.1942                                                                                                   Kochany Zbychu!
                Strasznie dziękuję Ci za kartkę i wiadomości o sobie. U nas w Przemyślu zamknęli wszystkie szkoły ja chodziłem na pierwszy kurs handlowy, choć mogłem chodzić na drugi ale nie chciałem. Napisz czy u Was tez zamknęli szkoły? Napisz w ogóle list i pisz jak najwięcej o sobie, ja następnym razem też napisze więcej. W Przemyślu życie płynie dość zwyczajnie z pewnych względów przykro, ale z pewnych przyjemnie. Do kina chodzę prawie na każdy dobry film. Wybacz mi że pisze mało i brzydko, ale naprawdę nie mam czasu. Pozdrów Kochany Zbysiu Krysię, Zosię (jedną i drugą), Basię, Janka, Staszka itd. Dla rodziców ucałowanie rączek. Ściskam serdecznie Twoja dłoń. Wasz Janusz       
 Adresat: Waydyk  Zbigniew                                                                                                                                                 Lwów                                                                                                                       ul. Krasińskiego 7 m 2                                                                                                                  
Nadawca (absender): Wojtyński Janusz)                                                                                                                                                         Przemyśl                                                                                                                                                          ul. Katedralna 20 „a”                                                                                                                                  Data stempla pocztowego: 10.02.1942                                                                                              

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz